saknar sommaren nåt enormt


I lördags kväll ringde mammas kompis catrin och undrade om vi ville komma till lindö och umgås lite,så vi var hos ellen,sara och catrin. Igår hade vi träningsmatch mot lindö, vi förlorade. blää. Aja. Sen när jag kom hem åt jag. Mamma och jag åkte och kollade på när jakob körde sin första seriepremiär, de vann med 4-1. Efter det åkte jag direkt ner till bklacka för att dela ut match pogram, i två samhällen. Jobbigt värre. Nu har jag vaknat för en halvtimma sen och det är valborggg today.


Kommentarer
Myra-foto och vardag

Fin bild!



Var gärna med i veckans blogg som jag just nu har på min blogg!

2012-05-01 @ 13:19:26
URL: http://bloggmyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0