HAPPY BIRTHDAY REBECKA SVÄRD












Det sjuka är att du fyller 18 år idag. Det sjuka är att du går ut gymnasiet nästa år och kan flytta här ifrån när som helst , vilket är världens största mardröm. Du har alltid funnits sen jag var liten ,alldels för liten. Vi har sjuukt många , underbara minnen tillsammans. Men många grejer kan vi aldrig komma tillbaka till och det är riktigt sorligt. Jag vet att jag kanske inte är det största i ditt liv längre och kommer aldrig vara längre. Men du kommer alltid vara mitt. Mitt allt. Det tråkiga är att vi inte har lika mycket tid tillsammans. Du är sjukt hela fucking underbar. JAG ÄLSKAR DEJ. GRATTIS DU ÄR 18 HELIGA ÅR. Du har inget att förlora.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0